вторник, 4 февруари 2014 г.

Сватбен Организатор и Още Нещо



Здравейте! Казвам се Елена и работя в агенция "Звезден празник" от около, колко станаха вече... 7 месеца. Аз съм виновника за всички тези статии, които Ви атакуват всеки ден от блога, сайта и facebook, аз съм виновника и за всички правописни грешки допуснати в тях :) макар че особено внимавам да не ги допускам. Честно да си призная правописа никога не е бил силната ми страна, но по ирония на съдбата, обичам да пиша. Както и да е, да спрем до тук с моите таланти в правописа. Това, което искам да Ви разкажа днес е това как аз дойдох в тази агенция, какъв невероятен късмет имах да изпратя автобиографията си в точния момент и какъв шанс ми беше даден - шанс да стана част от шеметния свят на Сватбите.


Преди да дойда тук се пробвах в други области на бизнеса като недвижимите имоти, търговията с бързооборотни стоки и други. И както вече предполагате не бях особено очарована от това, което вършех. Тогава се замислих, какво ИСТИНСКИ искам да правя, с какво би ми било приятно да се занимавам? И ми просветна, просто вече знаех, работата, която наистина щеше да ме удовлетвори и колкото и нескромно да звучи, това в което щях да бъда най-добра е именно организацията на събития. И така, нататък историята продължава с няколко клика в google, изпращане на CV и едно интервю... 
До този момент опитът ми в областта се свързваше с един курсов проект от университета, който в последствие се превърна в нещо голямо. С мои колежки успяхме да организираме почистване на плажа в Аспарухово. Една кампания, която протече миналата година и която успя да обедини две от кварталните училища и ред хора от целия град. Именно тогава разбрах, че страстта ми към подобен вид организация не е момента, а има нещо повече. Там се сблъскахме и с доста проблеми и с концесионера на плажа и с различни бюрократични препятствия, но това вече е една друга тема. 

Да се върнем към Сватбите... още през първата седмица в агенция "Звезден празник", усетих динамичността и вълнението от професията. Това ме завладя напълно. Да бъдеш отговорен за един от най-важните дни в живота на двама души е най-отговорната, но и най-невероятната работа. Да знаеш, че от теб зависи дали споменът за този ден ще бъде приятен или не, едновременно те притеснява ужасно, но и ти дава стимул да дадеш всичко от себе си, да експериментираш и да успяваш. 


Това, което ми хареса още повече беше, че в света на организацията, мнението ми има значение. Тук имам свободата да творя, шанса да се уча и усъвършенствам.  

Сигурно Ви е интересно с какво точно се занимавам в агенцията? Да си го кажем така, аз съм човека, който помага при организацията, който кореспондира с подизпълнителите, който изработва дизайна на тейбъл картичките, номерцата за маси, менютата, а дори понякога и подаръчетата за гости. На самата сватба отговарям за координацията на събитието. Настанявам гостите, помагам при игрите, контактувам с останалите участници в организацията... Въобще работата ми е динамична, отговорна и ужасно запленителна. А най-голямата награда е радостта, която виждаш в очите на младоженците, когато вече всичко е организирано. В този момент се разбира, че целият труд, който сте хвърлили с колегите си е дал най-добрия възможен резултат.

Сега агенция "Звезден Празник" дава и на всички вас възможността да се докоснете до този невероятен свят. Обучението за Сватбени Организатори със сигурност ще бъде от полза за всеки един, който има желание да се занимава с този вид дейност, ще му даде една добра насока и безброй идеи как да започне всичко. Там ще се запознаете с много важни хора от сватбения бизнес, които ще споделят опита си и ще разкажат интересни случки от различни събития. Направете първата крачка, а обучението ще направи останалото!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Blog Dash

Top Blogs