понеделник, 13 януари 2014 г.

Обучение за Сватбени Организатори



Здравейте приятели!
Аз съм Милена Петкова и съм професионален сватбен организатор и управител на  агенция "Звезден празник", която създадох през 2005 година. Завърших Международния колеж по сватбено планиране и събитиен мениджмънт в Лондон. Член съм на Световната Асоциация за сватбени консултанти.
За тези 8 години срещнах много хора, които когато  разберат професията ми, винаги реагират по един и същи начин - с усмивка и възхищение и дори мъничко благородна завист за  работата ми,   изпълнена с красиви емоции и вълнуващи преживявания.
Много често са ми задавали въпросите: "Как се става сватбен организатор, какво трябва да знам, какви качества да притежавам, къде мога да получа квалификация?". 



Почти всяка седмица получавам запитвания на имейла си от креативни и амбициозни млади хора, които желаят да се потопят във приказката за сватбения агент ( тук визирам обичаната от всички романтична комедия " The wedding planner" с участието на Дженифър Лопес. Аз лично не харесвам словосъчетанието "сватбен агент" - думата "агент" по-скоро свързвам със застаховане, недвижими имоти или разузнавателни организации, но никак не се връзва със сватба. Сватбеното планиране и организиране е нещо различно, там няма нужда от агенти. Тази, сравнително нова у нас професия, обвита в романтичен ореол е изключително отговорна и сериозна.
Много мои булки, които след като вече са преживели "тръпката" на предсватбената подготовка и очарованието на собствената си сватба идват и ме питат дали може да ми помагат в организацията и на други сватби, за да усетят отново онова вълнение, романтика и ентусиазъм, но вече без стрес.
Всичко това ме накара да обмисля идеята да помогна на млади хора, които копнеят за тази изпълнена с очарование но и трудности професия,като им предам моя професионален опит и споделя всички важни моменти, които са част от сватбеното планиране и подготовка.

И така - за всички вас, приятели - бъдещи професионалисти в сферата на сватбените събития заповядайте на
Обучение на сватбени организатори
на 29 и 30 март 2014 г. 
в Парк хотел  Best Western
адрес: гр. Варна, бул. "Княз Борис I" (срещу Делфинариума)

Обучението се провежда със съдействието на:
 "Звезден празник ЕООД"  - организиране на сватби и събития:
"Alcantara Paris" - събитиен мениджмънт и сватбено планиране: http://www.alcantara.pro/
"Comfutures Complices" - маркетинг, реклама, уеб сайт, социални медии: http://www.comfutures-complices.com/
Ангел Ненов - професионална сватбена фотография и видео:

 За записвания и Повече информация, посетете страницата "Курс за Сватбени Организатори".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Blog Dash

Top Blogs